Byli chytřejší než si vůbec dovedeme představit.



Emelantuka

3. června 2008 v 17:59 | Deinonych |  Záhadná zvířata
Záhadný tvor připomínající rohatého dinosaura Centrosaura Který údajně přežil v Afrických pralesích do dnešních dnů. Podle domorodců se vyskytuje v oblastech Kamerunu Gabunu a Konga. Nesnáží slony které je schopný svým obrovským rohem rozpárat. Domorodci ho popisují že je podobný nosorožci ale má plazí ocas, je nižší neš slon a je to přísný vegetarián. Jeho popis odpovídá Ceratopsidnímu dinosaurovi Centrosaurovi který ale v Africe nežil.
 

10 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 petr petr | 5. června 2008 v 20:20 | Reagovat

no vida! lochneska! v americe viděli pteranodona a v africe dimorphodona a prej tam viděli i šavlozubáka! no a co! latimérie je starší než dinosauři a v dvacátym století jí objevili u afriky a museli se přepsat knížky... možná za pár let, až se podaří udělat opravdu nezpochybnitelnou nahrávku, budeme moci říct: ano, prehistorie jde s námi :)ale upřímě, pokud by se prokázalo, že žije něco jako týrex, tak bych asi neměl radost... jo... pokud by to bylo někde v jižní americe, tak to jo, ale pokud by na mě vybaf v lese na procházce tak by měl asi zákusek no... to by se mi nepáčilo :-D

2 voja voja | 6. června 2008 v 15:36 | Reagovat

teda ten petr je genius

3 Blázen do dinosaurů Blázen do dinosaurů | 15. června 2008 v 18:47 | Reagovat

Jestli petr myslel tvory podobnýmu T-rexovi velikostí tak to bych ho slyšel a dokonce by ho lidi jen tak nepřehlídli.To je jako u slona.Slona taky nepřehlýdneš ale možná existuje prehistorycký slon který je malý.To už bysme ho mohli přehlédnout.Ale pořád je pravděpodobnost malá.Říka se že Loch-nesska je mořský prehistorycký živočich.Na méno si však nevzpomenu.

4 petr petr | 17. června 2008 v 21:12 | Reagovat

pro Blázen do dinosaurů: zdravím svého jmenovce ;-)

taky jsem blázen do dinosaurů ;-

jo... to máš pravdu - tý rexe nepřehlídneš :-D ale taky tam bylo to KDYBY na to nezapomínej. to je jasný, že asi žádný suchozemský zvíře, který je větší než slon a ještě nebylo objevený asinení. ale jak jsem psal v jiný rubrice tady na blogu - na naší planetě je probádáno asi jenom 3% mořského prostředí - víte co to je, když nemáme šajna, co žije na území, které je přibl. tak velký jako 65= povrchu země? a to možná ještě víc, pokud se připočtou deštný pralesy v indonésii, hlavně na Borneu, protože tam právě pořád objevují nová zvířata, ale taky tam moc vědců stejně nebylo a už vůbec se nedá říct, že by bylo prozkoumáno 100% deštných pralesů na zemi. takže především bychom měli zaměřit vědu na to, abychom byli schopni zjistit: ,,s jakejma potvorama tu sakra taky žijem" a až potom se cpát do vesmíru ;-)

5 haas haas | 24. června 2008 v 19:19 | Reagovat

tento zvláštní tvor je dobrý.jo,a ještě,máš super blog.

6 Blázen do dinosaurů Blázen do dinosaurů | 25. června 2008 v 7:28 | Reagovat

Odpovídám na 4. komentář od petr:jsi fakt Génius

7 haas haas | 25. června 2008 v 15:19 | Reagovat

tak chytrý je ten petr,že se s toho snad pomátnu.takoví dlouhý komentář bych s těží napsal.

8 haas haas | 25. června 2008 v 15:32 | Reagovat

Zdá se vám to známé?mě ne.

9 Blázen do dinosaurů Blázen do dinosaurů | 25. června 2008 v 20:04 | Reagovat

co se ti nezdá známé hass

10 HAAS HAAS | 1. července 2008 v 12:02 | Reagovat

Víte kdo by vyhrál?TRICERATOPS nebo Centrosaurus?Podle mě:Centrosaurus.Jo,a ještě,pro blázen do dinosaurů:Já se píšu z 1 s a z 2ma a.Jinak,říkejte mi Haasi.T-REXE bych taky nepřehlíd!

11 HAAS HAAS | 5. července 2008 v 11:09 | Reagovat

Něco jako je T-REX může existovat.No,ale jak je známo,nic takovího jako je T-REX nemusí dneska žít.Když to fakt není oběvený,tak to asi není.Ale už víme že žijí příbuzní ALLOSAURů,Emelantuka,a skoro i BARIONYX.A prehistorický slon taky není.Ale lochneska asi fakt žije.Je příbuzná Plesiosaura.Takže už žije i Plesiosaurus.A ještě v našem světě chybý něco jako diplodocus a T-REX.Ale kdyby existoval nějakej super-stroj času tak bysme tu měli i prakoně a pravěkého slona (ANANCUSE) nebo i mastodonta.Ale něco jako je ten mastodont (Americký mamut) může žít.Kdyby nálezi mamutů zamrzlích v ledu ožily tak by sme to měli.Akorát že by znovu zahynuli protože byli zviklí na krutou zimu.

12 HAAS HAAS | 5. července 2008 v 15:18 | Reagovat

Ale prostě víme,že žije ta EMELANTUKA.No,a tím nám ožil i Centrosaurus.A jak se tu píše,Emelantuka strašně nenávidí slony.Ale jestly by nenáviděla i mastodonta, to nevím.Ale ANANCUSE (pravěkého primityvního slona) by taky neměl rád.Je to ale dobrý!

13 voja voja | 5. července 2008 v 18:19 | Reagovat

pravděpodobnost že emulta existuje je 10-100,protože lide spiž věři co vidí.a navic jak mohlpřežit dobu ledovou,středověk,navic době ledove bi muselumrznout k smrti,nebo že bi někdo spatřil mrtve tělo.Třeba kongmato to už je trošku logičejši proto že se mohl skovat jeskini,ale ty ostatni toje blbost,jinak už bi bili v něakim JURSKIM PARKU.

14 HAAS HAAS | 6. července 2008 v 11:44 | Reagovat

Pro voju:Dobu Ledovou by středověk mohl přežít!Ale,víte proč velká zvěř joko třeba MAMUTI,huňatí Nosorožci nebo obří Jeleni vymřeli,když lidé (byli to kromaňonci)lovili jen soby a tak?Vědci mislý,že přišla neočekávaná změna klymatu,a proto Mamuti a obří jeleni nebo i huňatí nosorožci (Coelodonti) vymřely.No,ale některá menší zvířata,joko třeba ti soby,toto nějakým spůsobem přežily.Ale Víš kdo byl předchůdce člověka kromaňonského?Každý si mislý že to byl Neandrtálec,a tak můžu tentokrát fakt říct,že to byl Neandrtálec.Ale před ním to byl Australopitékus.

15 HAAS HAAS | 6. července 2008 v 12:26 | Reagovat

Jo,víte,že něco jako Tyranosaurus Rex může existovat?Když je něco jako Allosaurus,tak proč ne i T-REX.No,a když nám v současnosti žije už i DIMORPHODON nebo řekněme i ta Lochneska,kterou já beru za Plesiosaura,tak tu je dočista živej pravěk,a my si můžem uvědomit že ne jen Aligátor,Krokodýl nebo Leguán jsou ti dnešní ještěři!

16 voja voja | 6. července 2008 v 13:46 | Reagovat

chupacabra je blbost,a tohle je viči blbost.plaz nebo ptak jediny přibuzni dinosauru kdebis je zmrazil.Živi bis je rozhodně nevindal.jestli emulta existuje tak mě narostou křidla abudu letat.takže si uvě dumte že kdybise nějake blbec otom dozvěděl a hned by začal vilepovat plakaty jursky park.ulovl bi kidně všechny dinosauri co přežili chapeš haasi ty blazne kterei je uplně střelenej.

17 HAAS HAAS | 7. července 2008 v 13:50 | Reagovat

Pro voju:Blbec je spíš ten kdo to říká,a jestli tím myslíš mě,tak si to určitě ty.:-D Můžet to tak být.Jo,středověk ani dobku ledovku nepřežil.Asi nevíš,že středověk byl tak v jedenáctým století.:-D Ale co kdyby sem přiššla nová doba ledová.To bysme všichni zmrzli,a nemisli si,že bys neumrznul.

18 HAAS HAAS | 7. července 2008 v 14:52 | Reagovat

Náhodou,jsou to supr-zvířata.Jo,vojo,proč by nějakej chlap vylepoval nějaký dnešní dinosaury?Diť o Kongamatu,burronjorovi,a dalším,ví už možná,1 třetina miliardy lidí na planetě Zemi.Jo,ale promiň vojo,někdo by tu dobku ledovku (kdyby dnes byla) přežil.Lidé,žijící v antarktydě na severu.Možná by se tu zase vyvíjely Neandrtálci.Ale jednou náš svět někdo zničí.Budou to jakékoli jaderné zbraně,které používají vojáci (hlavně v Iráku).A proto bysme potřebovaly pro náš svět novou dobku ledovku.Zase by světem pochodovavi pravěcí lvi,mamuti,nebo obrovští jeleni,a tak.

19 voja voja | 7. července 2008 v 15:13 | Reagovat

ja nemluvim o středověku kteri bi měl přežit dobu ledovu.mluvim otom že dinosauři ji nemužou přežit takovou zimu.vždit na světě sou sami lidi kteri chtej penize.

20 HAAS HAAS | 7. července 2008 v 15:18 | Reagovat

Jo,ale upřímě,možná mamiti dneska žijou.Podívejte,když už teda fakt dneska žije Centrosaurus,ALLOSAURUS,DIMORPHODON,a tak,tak proč ne i mamut.Ale super je že ti dávní dinosauři nevimřeli!

21 HAAS HAAS | 7. července 2008 v 15:22 | Reagovat

Ale vojo,vždyť jak by dobku ledovku teda přežil krokodýl?Krokodýli se oběvily už před 75 mil.roky.Tak jak mislíš že to přežily?

22 voja voja | 8. července 2008 v 15:31 | Reagovat

dobře

23 HAAS HAAS | 15. července 2008 v 18:25 | Reagovat

Jo,už se mnou souhlasýš!Dnes jsem koukal na bbc,Putoování s pravěkými zvířaty-SPECIÁL.Ale viděls bbc Putování s dinosaury?Já to mám na kazetě,včera jsem se díval na Putování s pravěkými lidmi a na baladu o Allosaurovi!A dokonce,víš,že dinosauři se zachránili?Některé světadíli doba ledová nepohltila,i když ti řeknu,že taky nechápu jak DINOSAUŘI přežily!Před pětašedesáti miliony let,dopadla planetka.A víš jaký světadíl planetka nepohltila?Žádný!Takže možná Emelantuka žije,nebo ne!

24 voja voja | 17. července 2008 v 11:56 | Reagovat

no jestli je licka kuže stejna jako plaza.tak sem žetl že USA vistupovl cirkus s opičim mužem.toho postřeli kulkou dohlavi apotom měl šanci jeden zoolog ho proskoumat anešlo o podvod.jo a zapoměl sem se zminit že ho našli ledu

25 HAAS HAAS | 20. července 2008 v 11:14 | Reagovat

Voja:Nelžeš náhodou?!To by ta opice umřela!A jak to mislíš?Nesppletl sis to náhodou z T-REXEM?To já viděl jak jeden hubenej chlap strčil hlavu do  huby lva.Ten lev byl hladovej,ale ten chlap to normálně přežil!Ten lev hubu otevřel se strašným řvem,a v tu chvíli chlap strčil hlavu do lvovi tlami.Nebo jsem viděl jak jeden chlap skočil do vody mezi Aligátory!A jednoho si chytil...Pak s ním od plul na břeh s takovou lodí.A věř,nebo nevěř,on pak chytil další Aligátory!Ale nic se mu nestalo.:-D Ale ti další Aligátorové se na tu loď moc nevešli!:-D Ale kdyby ten chlap skočil mezi zuřící (hladové) Raptory,tak se obávám že by ho klidně Dromaeosaurus velký jako já (1,3) by ho klidně zabyl.:-D Takže,douffám žes pochopil že by zvíře,nebo lidoop mohl být puškou zabyto...

26 voja voja | 20. července 2008 v 17:57 | Reagovat

ne psalito vknzce ale možne to je jestli znaš knižku o zviřecich rekordech na kapitole pravda nebo lež.ale bili dva přiběhi lidoopa takže prosim řekni jestli neviš jestli lidska kuže ma něco společneho z plazi.

27 vojta vojta | 20. července 2008 v 21:06 | Reagovat

hassi drz tlamu

28 vojta vojta | 20. července 2008 v 21:06 | Reagovat

hassi drz tlamu

29 voja voja | 21. července 2008 v 8:32 | Reagovat

kolik je tu vojtu protože ja pišu jen pod jmenem voja no možna snakim ale vojta tone

30 HAAS HAAS | 21. července 2008 v 8:44 | Reagovat

má,..,..,..,..,..,..!!!

31 HAAS HAAS | 26. července 2008 v 11:27 | Reagovat

No jasně že plazí kůže je společná z naší, lidskou kůží...Asi před 300 mil. let (v obdobý Karbonu) byly plazi z názvem Petrolakosaurus, naši vzdálení předci.Byly sice velicí jen jako dnešní ještěrky ale na začátku permu se zvědčovaly, na savcovité plaze.Dostaly jméno Edaphosaurus...Možná že se naši předkové vyvíjely i mezi obrovskými "Dinosaury".A i pocelou dobu terciéru (kenozoika,třetihory).

32 voja voja | 26. července 2008 v 20:08 | Reagovat

a proto že člověk ma šanci na přežiti znaš technyku prodlouženi života.zmrazeni aproto mohl protoceraptops uvizl vledu a probral se v době africke muselo bit velke horko,počkej v jakych dnech je asi velke vedro africe.hm možna se probralněkde u pouště.toby bylo logicke

33 HAAS HAAS | 2. srpna 2008 v 17:40 | Reagovat

Máš pravdu, logický to jo. To stejný se třeba stalo z Centrosaurem. Pokud víš něco o Dinosaurech musíš vědět velikost ještěra, a bys měl jistotu jak mohly přežít krokodýly z deinosuchů dlouhých 15m.Jméno:Deinosuchus/potrava:maso a mršiny/velikost:délka 15-16m/hlavní potrava:anatotitan a parasaurolophus/výskyt:v Texasu a v Montaně před 75-65 mil. roky.

34 voja voja | 6. srpna 2008 v 10:36 | Reagovat

no a proto nemužu uvěřit tomu že sem tomu nevěřil ale jakto že sou tak velci a nikdo je nevidi

35 HAAS HAAS | 8. srpna 2008 v 19:46 | Reagovat

Pokud bychom viděly nějakého Neandrtálce, hned bychom viděly jak velký byl mozek tohoto člověka. Neandrtálec měl mozek určitě větší, než moderní lidé. Kdybychom viděly nějakého "homo ergaster", zase by jsme vyděly stejně velký mozek, jako Neandrtálec.

36 vojta vojta | 16. srpna 2008 v 13:03 | Reagovat

já sem četl ženeandrtálci možná uměli mluvit

37 vojta vojta | 16. srpna 2008 v 13:04 | Reagovat

já sem četl ženeandrtálci možná uměli mluvit

38 HAAS HAAS | 16. srpna 2008 v 17:09 | Reagovat

Jo!Uměly mluvit...

39 anonimka anonimka | 19. srpna 2008 v 14:41 | Reagovat

vojo vojo vojo vojo vojo vojo vojo seš magooooooooor

40 hele hele | E-mail | Web | 9. června 2009 v 15:29 | Reagovat

hele petře já bych naspsal komentář dlouhej 10 tisíc miltakže moc nemachruj ale jinak seš moc chytrej a co si myslíš o chupacabra no víš o tom něco?

41 xxl xxl | E-mail | Web | 1. dubna 2010 v 13:47 | Reagovat

petr je magor ha ha ha hahahahahahahahahahahahahahahahaha.A taky BBBBBBBBBBBBBBBBLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

42 xxl xxl | E-mail | Web | 1. dubna 2010 v 13:49 | Reagovat

petr je i moc vychitralej

43 Chose Chose | E-mail | 15. června 2011 v 21:06 | Reagovat

Podle mě je v tom africkým pralese už nějak moc dinosaurů nebo mám takový pocit jen já? Rád bych tomu věřil ale tohle mi už přijde fakt divný:-)

44 rio rio | 13. července 2011 v 20:21 | Reagovat

a ak tam dinosaury žijú tak tam prídu nejaký  típci, chitia ich, zavrú ddo labáku a už ich neuvidíme.

45 TomkoT TomkoT | E-mail | Web | 18. ledna 2017 v 11:03 | Reagovat

Čekám na nový zajímavý článek na svém blogu

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
obrazek